Swingend Groove duo, dat fijne meezingers vanaf de jaren 50 t/m nu, een verrassend gevarieerd repertoire. Spontaan stijlvol met veel speelplezier.
HEEYAA kan acoustisch spelen, fijne muziek maken, rondlopend dichtbij de mensen, waardoor het een leuke, open spontane sfeer wordt, waarin gezongen en gedanst kan worden en bijvoorbeeld ook even een “Raad het intro” quizje tussendoor.
Omdat de muzikanten werkzaam zijn in verschillende bands en in verschillende genres is hun repertoire zeer gevarieerd en kan gekleurd worden naar het feest. Indien wenselijk kunnen ze over gaan naar elektrisch versterkte met beats electrische bas en gitaar met versterkte zang, zodat een dansfeest compleet wordt.
Altijd in goed overleg met de lokatie/ feestcomite.
Helga en Arjan delen niet alleen de liefde voor muziek maar ook de liefde voor elkaar als getrouwd stel
Een prachtig origineel en innemend duo. Met leuke liederen,op originele wijze gebracht, en door het enthousiasme een aanstekelijk werking plaatsvindt op de toehoorders.. Jullie gaven mijn verjaardag feest de onvergetelijke glans.
Wat een sfeer met Heeyaa op mijn feestje! Al bij binnenkomst werden de gasten verrast met zang, gitaar en contrabas. Én werd er al vrolijk meegezongen vanuit de garderobe. Arjan en Helga kunnen een feestje bouwen en hebben veel liedjes in het repertoire. Disco, alternatief, rock'n'roll en noem maar op. Hebben zelfs speciaal voor mij de Ting Tings met "That's not my name" ingestudeerd. Dan voel je je wel jarig! Topact om te boeken!
Tijdens een gezellig vrienden feestje bij ons thuis zijn Arjan en Helga bij ons komen optreden. Wat een sfeer weten ze te maken. Ze stonden tussen onze vrienden te spelen en we werden vermaakt met heerlijke muziek om mee te zingen of gewoon lekker om naar te luisteren. De sfeer was warm en super gezellig Dank jullie wel en hoop jullie snel weer te zien en zeker te horen spelen.
Wat was het een prachtig bruiloft feest zondag! En dat zeker vanwege jullie bijdrage. Ik heb hele goede reacties gehoord. Jullie optreden was echt perfect. Het paste helemaal bij wat wij wilden. Nogmaals heel veel dank!
Ha Ari, We krijgen van alle kanten complimenten over de muziek. Het was prachtig! De foto's moeten we nog even bekijken. We sturen wel wat door. Succes met het optreden morgen. Groeten Wilbert Kappert.
Theo de Gier